Saadame teie e-postile parooli muutmise lingi

Tutvustus

Tutvustus

BodyPump

Bodypump 60 min Les Mills kontsepttreening BODYPUMP® on muusika saatel tehtav jõuvastupidavus treening. Tunnis kasutatakse kangi, lisaraskuseid ja stepipinki. Tunniajase kangitreeningu käigus treenime kõiki keha suuremaid lihasrühmi. Treenija saab kangile asetatavate raskuste suurust ise reguleerida. See muudab treeningu kõigile jõukohaseks ja suurenevate raskuste puhul ka arendavaks, stimuleerides keha saavutama üha paremaid tulemusi. Fookuses on lihasvastupidavus ja suur korduste arv. 

Vaata video

Kõht-selg-tuhar

Kõht-selg-tuhar  – Lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid, haarates mõningal määral kaasa ka teisi lihasgruppe. Tund algab lühikese lihtsa soojendusega. Kasutatakse hantleid, stepipinke, fitballe, kummilinte jt vahendeid. Tund lõpeb venitusharjutustega.

Vaata video

BodyToning

Vaheldusrikas body-treening, kus kasutatakse erinevaid vahendeid, raskused saab valida vastavalt enda treenitusastmele. Funktsionaalsed harjutused kogu kehale! Läbi mille arendame lihasvastupidavust, tasakaalu ja liikuvust. Mitmekesine tund annab hea koormuse. Treening lõpeb lõõgastavate harjutustega.

 

Fatburn

Treening algab aeroobse osaga, kus hoitakse pulssi rasvapõletustsoonis. Ei tehta keerulisi sammukombinatsioone. Tund on ülesehitatud nii, kus lihastreening vaheldub aeroobse osaga, kasutatakse ka kergemaid raskuseid ja stepipinki. Treening lõpeb kerge venitusega. Fatburn tund sobib kõigile, kes soovivad kaotada kaalu, arendada oma vastupidavust ja vormida kaunid lihased.

Ringtrenn

Treening algab sissejuhatusega, kus  tutvustatakse harjutusi ja nende sooritustehnikat. On sobilik nii algajale harrastajale kui ka edasijõudnud treenijale. Koormusi saab ise kergesti reguleerida vastavalt võimetele ja eesmärgile. Treening aitab viia lihased toonusesse ning parandada üldist füüsilist vormi. Põhiosa toimub  nn “jaamades”, sooritades harjutusi nii üla- kui alakehale ~1 minuti jooksul, liikudes seejärel järgmisse “jaama”. Treeningu jooksul tehakse 10-12 harjutust ja 2-3 ringi. Treening lõpeb venitusharjutustega kõigile treenitud lihasgruppidele.

JõusaaliABC 

Mõeldud uutele jõusaali huvilistele, kes aga ei tea, kuidas õigesti kardioseadmeid ja trenazööre kasutada. Samuti räägib treener, kuidas on hea üles ehitada efektiivne jõusaalitreening!

Step&Body

Stepipingiga tehtav treening. Tund algab soojendusega, kerge kombinatsioon stepipingil ja tunni teises pooles kasutatakse lihastrenniks erinevaid vahendeid (hantlid, kettad, matid jm) Tund sobib kõigile, kuna raskusi lihaspooles saab ise valida. Stepi treening põletab tõhusalt kaloreid ja on hea Sinu südamele! 

Vaata video

BodyShaping

Klassikaline sheiping - treeningsüsteem naistele, mis sobib nii alustajatele kui ka edasijõudnutele. Treening tagab ilusa ja esteetiliselt kena naiseliku keha, hea vormi ning veel parema enesetunde. Harjutused reitele + tuharalihastele + taljele + kõhulihastele ja õlgadele/ ülaseljale. Aeroobne reziim, 80% oleme maas. 

Zumba

Ladina-Ameerika stiilis emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm. Zumba on ülesehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele, millele lisatakse erinevatele tantsudele iseloomulikke ning fitnesselemente. ZUMBA® sobib kõigile, ka neile, kes pole varem tantsu või aeroobikaga kokku puutunud. Zumba tund on tõeline pidu sinus eneses, mitte lihtsalt kuiv treening.

Zumba tund arendab vastupidavust, põletab tõhusalt kaloreid, toob naeratuse näole ja paneb puusad nõksuma! Tunni lõpus treenime käsi ja kerelihaseid! Eelnev tantsuline kogemus pole üldse vajalik!

Vaata video

YOGAFUNC

YOGAFUNC 60min on fitness jooga tund muusika saatel, mis põhineb traditsioonilistel Ashtanga Vinyasa Yoga tehnikatel (asana, hingamine ja vinyasa). Tegemist ei ole traditsioonilise joogatunniga, vaid lõbusa ja efektiivse treeninguga. Tund sobib kõigile, kes soovivad proovida joogat ilma sügava süvenemiseta traditsioonilisse joogasse. Üks kava kestab 3 kuud. YOGAFUNCi harrastades saad tugevamaks, parandad painduvust ja tasakaalu, saad teadlikumaks oma kehast ning lahkud tunnist kindlasti hea positiivse laenguga.

bodyART

55 min Vaata video

bodyART 55 min on Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha&meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest, kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone. BodyART aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust, kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. 
Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi, siis bodyART treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus, kus kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks. Mitmed harjutused treenivad tasakaalu ja viivad seeläbi fookuse keha keskmesse. Treening toimub paljajalu või sokkides ja mugavates sportlikes riietes. Sobib igal tasemel harrastajatele ja nii meestele kui naistele.

Vaata video

Bodybalance

55 min Vaata video

Bodybalance 55 min Les Mills kontsepttreening BODYBALANCE® on harmooniline ühendus joogast, tai chi’st ja pilatesest. Täielik keskendumine, õige hingamine ja rida hoolikalt valitud harjutusi treenib meie jõudu, tasakaalu ja liikuvust ning seda kõike maheda muusika saatel. Treeningus saavad väga hea koormuse ka meie süvalihased, seda nii läbi harjutuste kui ka hea rühi hoidmise. Tehnika ja liigutuste kombinatsioon pakub füüsilist treeningut, ühtlasi tunneme aga ka sisemist rahu ja harmooniat.

Vaata video

Vinyasa jooga

55

Vinyasa jooga on dünaamiline joogastiil, kus hingamine ja liikumine on omavahel sünkroniseeritud. Läbi Vinyasa treeningu paraneb lihaste jõudlus, keha muutub painduvamaks, suureneb vastupidavus ning tasakaal. Tund algab häälestumise ning soojendusega. Seejärel liigume läbi päiksetervituste tunni põhiosa juurde, kus teeme harjutusi seistes, istudes, sügavaid ette- ja tahapainutusi, katsetame tasakaalu ja õpime huvitavaid asendeid. Tund annab kehale mõnusa koormuse, keskendudes ka kerelihaste treenimisele. Tunni füüsiline osa aitab ette valmistada tunni lõpusosas tehtavaks lõpulõdvestuseks (ca 10 min), mil õpime läbi praktika keha ja meelt rahustama.

Tund annab su kehale füüsilise koormuse ning asendite ühendamine teadliku hingamisega rahustab närvisüsteemi. Vinyasa jooga sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele jooga harrastajatele, kuna asenditel on palju variatsioone, seega saad ise raskusastme valida ja järgida oma keha võimeid.

Tund toimub paljajalu või sokkides. Riietus mugav/sportlik. Võta kaasa joogivesi

HiitBox

Suurepärane hoogsa muusika saatel tehtav intensiivne poksilaadne trenn. Treening arendab hästi kogu keha vastupidavust ja koordinatsiooni. 

Tund on sobilik nii meestele kui naistele ning ei eelda mingit varasemat võitluskunstite tundmist.

Jalalöögid, haagid, käelöögid jm kokkupanduna ühendatud kaasakiskuva muusikaga. Tule ela oma emotsioonid välja ja kuluta palju kaloreid! 

 

Vaata video

EasyFit

Kerge ülesehitusega kogu keha hõlmav treening. Tund algab liikuva osaga ja järgnevad lihasharjutused. Sobib hästi algajatele!

PilatesFunc

55

PilatesFunc - energiline ja FUN Pilatese tehnikal põhinev treening, mis ühendab muusika ja distsipliini, et tugevdada eelkõige kõhu- ja seljalihaseid ning arendada lihaspainduvust ja tasakaalu. Sidudes erinevad harjutused spetsiifilise hingamisega, aitab täiustada stabiilset ja kontrollitud liikumist ning parandab koordinatsiooni ja kehahoiakut. Muusikal on PILATES•10s oluline osa, lisades tunnile palju positiivset emotsiooni ning samal ajal tugevdab kogu keha lihaste vastupidavust.

Ashtanga jooga

Jooga põhiliseks eesmärgiks on oma mõtted igapäevaelust välja lülitada ning lubada seeläbi oma kehal tagasi õigesse rütmi langeda. Ashtanga joogas toimub see läbi üsna raske füüsilise trenni. Lisaks silmaga nähtavatele positsioonidele õpime, kuidas kasutada ujjay hingamist ning kehalukkusid ehk bandhasid ning muutume seeläbi tasakaalukamaks, painduvamaks ning tugevamaks. Põhiliselt teeme Ashtanga esimese seeria harjutusi, kuid et igal asanal ehk poosil on lihtsamad ning keerulisemad variandid, siis on tund sobilik nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Jõusaalitreening

Jõusaalitreening  on treening jõusaalis,mis keskendub ennekõike keha vormimisele läbi jõunäitajate ja tehnilise harjutuste soorituse parandamise. Jõusaalitreeningus keskendume erinevate keha piirkondade treenimisele ( jalad, selg, ülakeha ja kõht)
Jõusaalitreening sobib neile kellele meeldib treenida jõusaalis koos suurte raskustega.

BodyTransform

Tahad muuta oma keha? Aga ei tea, kuidas... Meie aitame!

BodyTransform on keskmise raskusastmega treening, kus lihasharjutused on kombineeritud cardio-harjutustega. Tegemist on üldfüüsilise intervalltreeninguga, mille vältel põletatakse palju rasva, vormitakse kogu keha lihaseid ja kasvatatakse lihasvastupidavust. Kasutusel on erinevad treeningvahendid - hantlid, kang või kettad, kuid mitmed harjutused sooritatakse ka oma keha raskusega. Alustatakse soojendusega, millele järgneb tööosa ning tunni lõpetab lõõgastav venitus. Treening sobib nii algajale, kui edasijõudnule, kuna raskematele harjutustele annab treener ka lihtsamad alternatiivid. Seeläbi saab treenija ise reguleerida treeningu intensiivsust lähtudes oma treenituse astmest ning enesetundest. Koormuse saab kogu keha ja regulaarsus tagab kiired silmnähtavad tulemused!

Vaata video

Füsioteraapiline treening

Nagu treeningu nimigi vihjab, keskendutakse selles madala intensiivsusega treeningus enim keha vundamendi ehk süvalihaste ning lihaste kinnituskohtade treenimisele/tugevdamisele, läbi mille parandatakse nii rühti kui ka liigeste võimekust senisest rohkem koormust taluda. Treening sobib nii üldkehalise vundamendi ladumiseks kui ka traumast taastumise perioodil keha üldise toonuse säilitamiseks ning liigeste liikumisvõime parandamiseks.

Vaata video

BodyCombat

BodyCombat on efektiivne intervalltreening, kus imiteeritakse idamaiseid võitluskunste. Kasutusel on nii käe- kui jalalöögid, suur rõhk on kerelihastel, mis on löökide sooritamisel pidevalt töös. Siin saab proovida Kick-boxingut, Taekwondod, Muay Thaid, Kung-fud, või „tantsida“ Brasiilia rütmide saatel Capoeira stiilis. Tunni alustab soojendus, millele järgneb kardio- ehk võitlusosa – läbilõige erinevatest võitluskunstidest. Tunni lõpetab kerelihaste treening matil ning venitus. 

BodyCombat on tõhus rasvapõletaja, ühe tunni vältel võib kuluda kuni 740 kcal. See vähendab stressi, parandab koordinatsiooni, kasvatab võhma ning arendab kiirust, jõudu ning lihasvastupidavust. Tund sobib nii algajale, kui edasijõudnule, kuna raskematele kombinatsioonidele annab treener ka lihtsamad alternatiivid. BodyCombat on vaheldusrikas, põhikombinatsioonid on omandatavad 3-4 korraga. Sama kava on kasutusel 3 kuud, mis annab aega liikumised mõnusalt omandada ning neist maksimaalne kasu saada.

Vaata video

Pilates

Pilatese tehnika loojaks on Joseph H. Pilates. Tema poolt välja arendatud harjutuste kava eesmärgiks on saavutada täielik kontroll keha üle. Tunnis püüame harjutusi sooritada võimalikult sujuvalt ja kontrollitult, kasutades selleks nn jõujaama ehk õiget keha asetust. Liigutuste kvaliteeti toetame alati teadliku hingamisega. Tunni eesmärgiks on tugevdada nii süvalihaseid kui ka arendada painduvust ja vähendada lihaspingeid

Vaata video

HIIT+kõhueri

Kõrge intensiivsusega intervall- ja kere keskosa treening. Treening algab lühikese soojendusega. Sellele järgnevad treeninglõigud, mille käigus sooritatakse erinevaid kardio ja kere keskosale suunavaid harjutusi.

Harjutusi sooritatakse täisvõimsusel 45-60 sekundiliste lõikudena, vahepeal on taastuvad pausid. Hoolimata kõrgest intensiivsusest sobib treening ka vähem treenitud inimesele, sest harjutusi saab sooritada omale sobivas tempos.Treeningu vältel näitab treener ette alati kaks variatsiooni harjutustest (kergem/raskem), mis võimaldab treenitaval endale antud ajahetkel just sobivaima valiku leida.

Harjutusi sooritatakse oma keharaskusega või kasutades treeningvahendeid. Tund lõppeb lühikese venitusega.

Kõht-selg-käed

Treeningus keskendutakse käte ja kerelihaste tugevdamisele. Tund algab kerge soojendusega, millele järgnevad lihasharjutused. Kasutatakse erinevaid vahendeid. 

FitBody

FitBody on tõhus intervalltreening, kus on kombineeritud harjutused nii lihastoonuse tõstmiseks kui ka rasvapõletuseks. Treening on jõukohane erineva tasemega treenijale, kuna koormusastet saab personaalselt kohandada.
Tule trenni ja hakka looma oma järgmise suve rannakeha!

Buttlift

Treeningus keskendutakse jalgade ja tuhara treenimisele. Treeningus kasutatakse erinevaid vahendeid- kange, kumme, palle jne.

Vaata video

YogaFunc Express

YogaFunc Express on kiire fitnessjooga tund muusika saatel, mis põhineb traditsioonilisel Ashtanga joogal. 45 minutit kestev tund algab päikesetervitustega, järgnevad joogast inspireeritud harjutused, mis mõjuvad kogu keha tugevdavalt. Muu hulgas mahub tundi ka palju kätekõverdusi ning kerelihaseid tugevdavaid harjutusi. Joogas traditsioonilist lõpulõdvestust selles tunnis ei tehta.

Meditatiivne õhtujooga

Rahulik joogatund, kus rahulik ja mõtestatud liikumine sünkroniseeritakse hingamisega, et keha soojaks saada ning valmistada ette pikemaks meditatsiooniks ja lõpulõdvestuseks. Tundi mahuvad alati ka hingamisharjutused. Meditatiivne õhtujooga sobib väga hästi mõne tugevama treeningu jätkuks, et keha ja meel enne uinumist maha
rahustada.

Vaata video

Salsarengue

Salsarengue on fitness tantsu treening, mis kasutab peotunde loomiseks ladina rütme. Tantsime salsa, merengue, bachata, cha cha cha, tango, cumbia ja palju teisi ladina rütme. Tunnis on 10 minutit soojendust, 35 minutit kardiot- ja toningut ning 10 minutit "cool-down" osa ja lõpus venitus.

Box+abs

Box & Abs on intensiivne üldfüüsiline intervalltreening, mis arendab vastupidavust, võhma, kiirust, tugevust ning on tõhus rasvapõletaja. Treeningus kasutatakse harjutuste sooritamisel taipoksi, kikkpoksi ja taekwondo elemente. Tunnis tehakse jala-, käe-, küünarnuki- ja põlvelööke kasutades abivahendina poksikotte. Sooritatakse mitmeid vastupidavusharjutusi ning suur rõhk on kerelihaste harjutustel. Tund lõpeb venitusega. Box & Abs tund kasvatab võhma ning tugevdab südamelihaskonda, sobides nii meestele kui naistele. Osalemiseks ei ole vaja eelteadmisi

Vaata video

CrossTreening

CrossTreening- Jõu- ja vastupidavustrenni hõlmav treeningumeetod sündis USAs, kus oli üks osa sõjaväelaste treeningutest. Treening on intensiivne ning hõlmab enamasti kõiki lihasgruppe. Treening algab sissejuhatusega, kus  tutvustatakse harjutusi ja nende sooritustehnikat. Treener võtab arvesse iga treenija võimed ja kohandab harjutused nendele vastavaks, On sobilik nii algajale harrastajale kui ka edasijõudnud treenijal. Treening aitab parandada jõu ja vastupidavusnäptajaid. Treening kooseb 8-12 harjutusest , mida sooritatakse 1 min jooksul 3-4 ringi.

Vaata video

Kallaneetika

Kallaneetika põhiülesanne on panna tööle süvalihaseid, need, mida teistes trennides väga ei treenita. Need lihased on nagu õhukesed ämblikuvõrgud, nõrgad ja elutud. Kaasates neid töösse, saate väga lühikese ajaga pingutada kogu keha, saavutada kauni kehahoiaku ja omandada kerge kõnnaku

Stretch&tone

Lihasgrupid: kogukeha lihaskond, kere ja kõhulihased.

See treening on kombinatsioon Pilatese, Yoga ja Core trennidest: Annab lihasvastupidavustreening kerelihastele. Tehakse tasakaalu-, jõu-, venitusharjutusi. Treening tõstab lihastoonust ja energiataset.

Intensiivsus: keskmine, sobib kõigile, nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Tempo on treeningus rahulik.

Tund algab kerge soojendusega, jätkub lihastreeninguga(oma keha raskusega) ning lõppeb venitusharjutustega.

FaceYoga

FaceYoga ehk jooga näole on näoharjutuste komplekt, mis on olemuselt sarnane tavalise joogaga, mis tehakse kehale.

Näojooga lähtub põhimõttest, et näolihaseid saab treenida, nagu ka kehalihaseid. Kui te kehalihaseid ei treeni, muutuvad need nõrgaks ja lõtvuvad. Sama juhtub vanusega ka näolihastega. Näol ja kaelal on palju väikeseid, omavahel põimunud lihaseid. Üks lihas liigub, teine ​​kohe venib. Nad reageerivad treenimisele ja lõõgastumisele sama hästi kui kogu keha lihased.

FaceYoga tulemusel:

- nägu muutub värskemaks ja on rohkem toonuses 

- kortsud, isegi kõige sügavamad, muutuvad vähem märgatavaks

- peavalud vähenevad või kaovad täielikult

- parandada nägemise kvaliteeti

- nahk muutub säravamaks, omandab loomuliku virsikuvärvi

- näo- ja kaelanaha tursed, lõtvus kaovad

- topeltlõuast on võimalik vabaneda

- nahareljeef ühtlustub, muutub elastseks ja puhtaks

Vaata video

BeatTheTimeStrength

Beat The Time treeningud on üles ehitatud ajale, 45-60 sek tööd ja vastavalt kas 15-20sek puhkust. Ühes trennis on 10-11 erinevat harjutust ja need läbitakse 3 korda.

Vaata video