Saadame teie e-postile parooli muutmise lingi

Sisekorra eeskirjad

Sisekorra eeskirjad

24-7FITNESSKLUBI OÜ TEENUSTE KASUTAMIST REGULEERIVAD EESKIRJAD

 

Klient on teadlik, et Spordiklubis on tagatud Teenuste kasutamine iseseisvalt, s.t. Spordiklubis ei viibi kohapeal töötajaid. Enne Teenuse kasutama asumist peab Klient veenduma, et tal on Teenuse iseseisvaks kasutamiseks vajalikud teadmised ja oskused.

Tulekahjust või õnnetusjuhtumist on Klient kohustatud koheselt teavitama häirekeskust telefonil 112.

1.           ÜLDSÄTTED

1.1.       Käesolevad teenuste kasutamist reguleerivad eeskirjad (edaspidi Eeskirjad) reguleerivad 24-7Fitnessklubi OÜ (edaspidi Teenusepakkuja) poolt hallatavates spordiklubides (edaspidi Spordiklubi) teenuse kasutamist ja Spordiklubis viibimist. Eeskirjad on siduvad kõigile Spordiklubide ruumides viibivatele isikutele sõltumata nende paketist või Spordiklubis viibimise alusest.

1.2.       Eeskirjad kehtivad kõikides kaubamärgiga „24-7fitness.ee“ tähistatud Spordiklubides.

1.3.       Teenuse osutamisele kohalduvad lisaks Teenusepakkuja üldtingimused, mis on kättesaadaval Teenusepakkuja kodulehel (edaspidi Üldtingimused).

1.4.       Spordiklubisse sisenemisel sõlmib Klient Teenusepakkujaga lepingu teenuse osutamiseks, mis seisneb Spordiklubides treeningsaali ja treeningvahendite kasutamise ja rühmatreeningus osalemise võimaluses vastavalt Kliendi soetatud paketile või pääsmele (edaspidi Teenus).

1.5.       Spordiklubides võivad viibida üksnes Spordiklubi kliendid, kes on soetanud vastava treeningpaketi või ühe korra pääsme (edaspidi Klient). Kõik Kliendid peavad käesolevad Eeskirjad tähelepanelikult läbi lugema enne Teenuse kasutama asumist. Kui Klient nende Eeskirjadega ei nõustu, ei tohi ta Teenuseid kasutada.

1.6.       Spordiklubis võivad personaaltreeninguid pakkuda ainult Teenusepakkujaga vastava kokkuleppe sõlminud personaaltreenerid. Teenusepakkuja nõusolekuta personaaltreeningute läbiviimisel Spordiklubis on Teenusepakkujal õigus blokeerida treeningu läbiviija liikmesus või muul alusel saadud sissepääsuõigus ja õigus nõuda leppetrahvi.

1.7.       Spordiklubi võidakse kuni 24 tunniks hooldustöödeks sulgeda. Hooldustööde teostamise aegadel ei ole Klientidel võimalik Teenuseid kasutada. Korralistest hooldustöödest teavitatakse Kliente võimalusel ette. Erakorraliste hooldustööde teostamise vajadus võib selguda ootamatult ning Teenusepakkuja ei pruugi jõuda teavitust aegsasti klientidele saata.

 

2.           LIIKMESUS JA ÕIGUS TEENUSE KASUTAMISEKS

2.1.       Teenuste kasutamiseks peab klient registreerima end Teenusepakkuja koduleheküljel ja soetama treeningpaketi või ühekordse pääsme Spordiklubist kohapealt. Liikmesuse soetamise täpsemad tingimused on toodud Üldtingimustes ja Teenusepakkuja koduleheküljel.

2.2.       Klient saab Spordiklubisse sissepääsu võimaldava virtuaalse kliendikaardi Teenusepakkuja mobiilirakenduses (edaspidi Mobiilirakendus). Soovi korral võib Klient tellida füüsilise plastikkaardi. Koduleheküljel registreeritud Kliendid saavad soetada pakette vastavalt koduleheküljel ning Üldtingimustes toodule. 

2.3.       Kliendikaardi saab tellida peale liitumistasu tasumist tasuta 30 päeva jooksul kirjaliku avalduse alusel, kui ei olnud kliendikaart tellitud ostumomendil.
Tasuta väljastatakse ainult üks kaart 30 päeva jooksul. Peale 30 päeva möödumist liitumistasu tasumisest tuleb kliendikaart tellida kodulehelt kliendialast.

2.4.       Liikmesus on isiklik ning kliendikaarti ei tohi edasi anda kolmandatele isikutele. Selle reegli rikkumise korral võib Teenusepakkuja blokeerida kliendikaardi ette hoiatamata. Blokeeringu eemaldamiseks tuleb tasuda käsitlustasu 30 eurot rikkumise kohta.

2.5.       Kliendikaardi kaotamise korral peab Klient sellest Spordiklubi viivitamatult teavitama. Kui Klient ei ole Spordiklubi kliendikaardi kaotamisest teavitanud, ei ole Teenusepakkuja selle eest vastutav. Teenusepakkujal on õigus kliendikaart blokeerida, kui on tuvastatud kliendikaardi kasutamine kolmanda isiku poolt. Spordiklubi käsitleb seda kliendikaardi edasiandmisena kolmandale isikule.

 

3.           TEENUSE KASUTAMINE ÜHE KORRA PÄÄSMEGA

3.1.       Ühe korra pääse loetakse kasutatuks, kui peale tasumist läbitakse Spordiklubi uksesüsteem ehk sisenetakse spordiklubi klienditsooni.

3.2.       Ühe korra pääsme sisenemisega seotud riketest tuleb Teenusepakkujat teavitada esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Hilisemaid kaebusi ei pea Teenusepakkuja arvesse võtma, sest rikkega seotud asjaolusid ei pruugi enam olla võimalik tuvastada. 

3.3.       Ühe korra pääsmega Klient saab rühmatreeningus osaleda ühekordse pääsme ostu tõendamise korral, näidates treenerile telefonist maksekinnitust. Ilma ostu tõendamata rühmatreeningus osaleda ei saa. Rühmatreeningus osalemine on võimalik üksnes vabade kohtade olemasolul, s.t. ühe korra pääsmega ei ole võimalik rühmatreeningutesse eelnevalt registreerida.

 

4.           ALAEALISTE VIIBIMINE SPORDIKLUBIS

4.1.       Alla 18-aastase Kliendi puhul sõlmib Teenusepakkujaga lepingu tema nimel lapsevanem või eestkostja. Teenusepakkuja ei hinda alaealise Kliendi valmisolekut ja võimekust iseseisvalt Klubis treenida ning vastutus selle eest lasub tema vanemal või eestkostjal.

4.2.       Alates 7-aastased tohivad Spordiklubis viibida üksnes koos täiskasvanud saatjaga ning nende sisenemiseks tuleb soetada treeningpakett või ühe korra pääse. Alaealise Kliendi lapsevanem või eestkostja vastutab Teenusepakkuja ees kõigi Lepingust tulenevate kohustuse täitmise eest alaealisega solidaarselt.

4.3.       Täiskasvanud saatja vastutab temaga Spordiklubis koos viibiva alaealise eest. Seejuures jälgib täiskasvanu, et alaealise tegevus ei oles ohtlik endale ega teistele klientidele ning ei segaks teisi kliente.

 

5.           SPORDIKLUBI KÜLASTUSE ÜLDREEGLID

5.1.       Spordiklubi on avatud 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.

5.2.       Klient võib Spordiklubi külastada üks kord ööpäevas (00:00-23:59). Külastuse kestusele ei kehti ajalist piirangut.

5.3.       Spordiklubis on videovalve.

5.4.       Spordiklubisse sisenemiseks peab kasutama isiklikku  kliendikaarti. Kui Klient füüsilise kliendikaardi kaotab, saab ta osta uue kliendikaardi kodulehelt.

5.5.       Kliendikaardita või Mobiilirakendust kasutamata ei saa Spordiklubisse siseneda.

5.6.       Mobiilirakenduse kasutamisel tuleb mobiilirakendus seadistada nii, et automaatsed uuendused oleksid lubatud. Kui automaatne uuendamine pole lubatud, tuleb kontrollida regulaarselt rakenduse uuendusi käsitsi enne igat spordiklubi külastuskorda.

5.7.       Spordiklubisse võib siseneda ainult üks Klient korraga, s.t. Spordiklubi uksesüsteemist tohib läbi minna üks inimene korraga. See kehtib ka juhul kui Spordiklubisse siseneb alaealine koos saatjaga.

5.8.       Spordiklubi uksesüsteemi mitmekesi läbides blokeeritakse kliendikaart, blokeeringu eemaldamiseks tuleb tasuda käsitlustasu vastavalt Üldtingimustele.

 

6.           KLIENTIDE ÜLDISED KÄITUMISREEGLID

6.1.       Klient peab Spordiklubis viibides:

6.1.1.  kasutama Teenuseid, Spordiklubi vara ja inventari vastutustundlikult ja ettevaatlikult ning veenduma, et tal on piisavad teadmised ja oskused, et vältida iseenda vigastamist, Spordiklubi vara rikkumist, teiste Spordiklubi klientide ja Spordiklubi esindajate tervise kahjustamist ja nende vara rikkumist;

6.1.2.  olema kaine ja mitte olema meeleseisundit mõjutavate ainete (narkootiliste ainete, ravimite ja muude joovastavate või mürgiste ainete) mõju all. Teenusepakkujal on õigus joobunud või joobekahtlusega Klienti Spordiklubisse mitte lasta või keelata tal seal edasine viibimine;

6.1.3.  enne Spordiklubi seadmete ja inventari kasutamist tutvuma Spordiklubi ruumides välja pandud või vastaval seadmel toodud eeskirjade ja/või juhistega. Klient kontrollib enne treenima asumist treeningseadme korrasolekut. Kui Klient pole seadme kasutamises kindel, ei tohi Klient seadet kasutada. Lisaks peab Klient pöörduma Teenusepakkuja poole Spordiklubis toodud kontaktandmetel ning oma kahtlusest teavitama;

6.1.4.  kasutama Spordiklubi seadmeid ja inventari ainult nende otseselt ette nähtud eesmärgil, meetodil ja korras;

6.1.5.  tarbimiseks mõeldud vedelikud hoiustama üksnes purunemiskindlates mahutites;

6.1.6.  vältima teiste Spordiklubi klientide segamist. Kliendid, kes märkavad teiste klientide ebasobivat käitumist, peavad koheselt teavitama Teenusepakkujat telefonil (vt p 16).

6.1.7.  hüvitama Teenusepakkujale tekitatud varalise kahju, mille põhjustas Klient. Klient peab Teenusepakkujale tekitatud kahju kompenseerima 3 (kolme) kalendripäeva jooksul vastava nõude esitamisest Kliendile, kui Teenusepakkuja ei ole Kliendiga kokku leppinud erineva kahju kompenseerimise tähtaja osas;

6.1.8.  viibima ainult Klientide jaoks ettenähtud aladel.

 

7.           KLIENDI HOOLSUS ENDA TERVISLIKU SEISUNDI HINDAMISEL

7.1.       Klient peab enne Teenusepakkuja poolt pakutavate Teenuste kasutamise alustamist veenduma, et tema tervislik seisund lubab tal Teenust kasutada.

7.2.       Klient on kohustatud iseseisvalt jälgima oma tervislikku seisundit, samuti regulaarselt konsulteerima oma arstiga enne Spordiklubi külastamist, sealhulgas füüsilise koormuse, iseloomu ja intensiivsuse osas. Kui Klient kahtleb, kas talle sobib üks või teine Teenus, siis on Klient kohustatud konsulteerima selles küsimuses arstiga. Spordiklubi külastamisega kinnitab Klient, et tal puuduvad niisugused meditsiinilised probleemid, mille puhul Spordiklubi külastamine ja Teenuste kasutamine on vastunäidustatud. Teenusepakkuja ei vastuta Kliendi tervise ega võimalike terviserikete eest. 

7.3.       Spordiklubis asuvate seadmete ja Teenuste valimisel peab Klient iseseisvalt valima nende spetsiifilistele individuaalsetele vajadustele, omadustele ja võimalikule organismile avalduvale toimele vastavad spetsiifilised sportimisseadmed, trenažöörid ja koormuse.

7.4.       Teenusepakkuja ei hinda ega garanteeri Teenuse mõju Kliendi tervisele ega füüsisele.

7.5.       Teenusepakkuja ei taga Spordiklubides olevate seadmete sobivust Kliendi konkreetsetele vajadustele ja soovidele.

 

8.           KEELUD SPORDIKLUBIS

8.1.       Spordiklubis on keelatud:

8.1.1.  kasutada rikkis seadmeid ja inventari;

8.1.2.  kaasa võtta klaaspakendis jooke ja sööke;

8.1.3.  teha fotosid või filmida ilma Teenusepakkuja eelneva kirjaliku loata;

8.1.4.  tarbida alkohoolseid jooke ja muid uimastavaid aineid või ravimeid mis tahes Spordiklubi ruumides;

8.1.5.  suitsetada, sh elektroonilist sigaretti;

8.1.6.  kasutada Spordiklubi inventari ja muud tehnikat (sh fööne riietusruumides) nende ettenähtud kasutusest erineval viisil;

8.1.7.  kasutada tooteid, mis rikuvad Spordiklubi ruume ja inventari, nt nahakoorijaid, õliseid ja tooni andvaid kehatooteid, juuksevärve, samuti raseerida ja muul viisil kehakarvu eemaldada ning muid esteetilisi hügieeniprotseduure läbi viia;

8.1.8.  rõivaid pesta, kuivatada vms;

8.1.9.  kanda Spordiklubisse mittesobivaid või määrdunud rõivaid ja jalanõusid ega viibida treeningsaalis rannajalatsites, sussidega või üldse ilma jalanõudeta.

8.1.10. segada teisi Spordiklubi kliente Teenuste kasutamisel või neid häirida;

8.1.11. kaasa võtta koduloomi, sh isegi juhul kui nad on puurides ja kinnistes kandevahendites.

 

9.           ESEMETE HOIUSTAMINE SPORDIKLUBIS

9.1.       Teenusepakkuja ei paku esemete hoiustamisteenust. Klient võib Spordiklubis asuvaid kappe kasutada üksnes isiklike esemete hoiustamiseks Teenuse kasutamise ajal. Spordiklubist lahkudes tuleb kõik isiklikud esemed kapist kaasa võtta ning kapp avada.

9.2.       Klient võib jätta oma isiklikud esemed Spordiklubi riietusruumis olevatesse kappidesse, mille Klient peab isikliku tabalukuga lukustama. Teenusepakkuja ei vastuta kappidesse või mujale Spordiklubis jäetud esemete eest. Klientidel ei soovitata Spordiklubisse kaasa võtta hinnalisi ja väärtuslikke esemeid.

9.3.       Kliendid peavad Spordiklubis kaduma läinud või kahjustatud isiklikest esemetest Teenusepakkujat viivitamatult teavitama. Klientide poolt Spordiklubisse maha unustatud esemeid hoitakse Spordiklubis kuni 30 päeva. Pärast seda asjad hävitatakse. Kiiresti riknevad asjad (nt toit, jook) võib Teenusepakkuja hävitada ka varem.

9.4.       Klient peab kapi lukustama lukuga, mille saab osta Spordiklubist või kaasa toodud isikliku lukuga.

9.5.       Spordiklubist lahkudes peab Klient jätma kapi lukust lahti ja võtma luku kaasa või jätma luku selleks ettenähtud kohta.

9.6.       Kui kapp jäetakse lukku, on Teenusepakkujal õigus lukk lahti lõigata. Lukud avatakse 1 kord nädalas öisel ajal kui Teenusepakkuja on veendunud, et vastav kapp ei ole Spordiklubis viibiva Kliendi kasutuses. Teenusepakkuja ei vastuta tekkinud kahjude eest ega hüvita Kliendile lahti lõigatud lukku.

 

10.        SEADMETE JA INVENTARI KASTUAMINE

10.1.    Peale sportimist peab treeningseade olema heas korras ja sobilik kasutamiseks teiste klientide poolt. Trenažööride lisaseadmed, muud seadmed ja hantlid peab tagasi panema selleks ettenähtud kohtadesse.

10.2.    Kui Klient ei kasuta treeningseadet treenimiseks, ei tohi Klient sellel istuda ega takistada ühelgi teisel moel masina kasutamist teiste klientide poolt.

10.3.    Teenusepakkujat tuleb kõigist treeningseadmete defektidest viivitamatult teavitada.

10.4.    Peale treeningseadmete kasutamist peab Klient need puhastama. Soovitav ka treeningu ajal kasutada treeningseadmetel treeningrätikut, et vältida treeningseadmete kiirem kulumine.

 

11.        RÜHMATREENINGUS OSALEMINE

11.1.    Rühmatreeningutes osalemiseks peab Klient end eelnevalt registreerima   Teenusepakkuja kodulehel konkreetsesse  Rühmatreeningusse. Rühmatreeningutes osalemiseks võib olla vajalik vastava treeningpaketi soetamine.

11.2.    Enne vastava rühmatreeningu alust peab Klient võtma kioskist tema registreerumist kinnitava kviitungi ja andma selle enne rühmatreeningu algust treenerile. Ühe korra pääsme ostja ei saa rühmatreeningusse ette registreerida, osalemine on võimalik üksnes vabade kohtade olemasolul.          

11.3.    Rühmatreeningu toimumiseks võib olla määratud minimaalne osalejate arv, mis on toodud koduleheküljel. Kui minimaalne osalejate arv ei ole konkreetse rühmatreeningu puhul koos, võib Teenusepakkuja selle rühmatreeningu tühistada.

11.4.    Teenusepakkuja ei garanteeri Kliendile konkreetsesse rühmatreeningusse registreerumise võimalust, kuna iga rühmatreeningu osalejate arv on piiratud.        

11.5.    Registreerumine konkreetsesse rühmatreeningusse  avatakse kõige varem 2 (kaks) nädalat enne treeningu toimumist.                              

11.6.    Kui Klient ei saa osaleda tema poolt registreeritud rühmatreeningus, on ta kohustatud tegema klienditsoonis vastava märkuse hiljemalt 1 (üks) tund enne rühmatreeningu algust, vastasel juhul loetakse, et Klient on rühmatreeningu registreerimistingimusi rikkunud. Kui Klient ei ole 2 (kaks) korda järjest või kokku 2 (kaks) korda 1 (ühe) nädala jooksul õigeaegselt tühistanud enda osalemist rühmatreeningus, on Teenusepakkujal õigus blokeerida Kliendi rühmatreeningusse registreerumise võimalus klienditsoonis 1 (üheks) nädalaks.

11.7.    Lisaks on Teenusepakkujal õigus broneeritud rühmatreeningusse mitte ilmumisel ning selle õigeaegsel tühistamata jätmisel nõuda Kliendilt iga rikkumise eest leppetrahvi, mille suurus on 1 euro.

11.8.    Kui Klient pole rühmatreeningu alguseks kioskist võtnud rühmatreeningusse registreerimist kinnitatavat piletit, siis tema koht vabastatakse. Vabad kohad antakse jooksvalt teistele klientidele.

11.9.    Teenusepakkujal on õigus teha rühmatreeningute osas ühepoolseid muudatusi, sealhulgas asendada treenereid ja muuta treeningut, teavitades sellest Klienti kodulehekülje või klienditsooni kaudu.

11.10. Rühmatreeningu treeneril on õigus omal äranägemisel piirata või keelata Kliendil osalemast rühmatreeningutes kui Klient käitub ebasobivalt või treeneri hinnangul ei ole tal võimalik tagada enda, Kliendi või teiste klientide ohutus.

 

12.        TULEOHUTUS JA KÄITUMINE ÕNNESTUSJUHTUMI KORRAL

12.1.    Spordiklubi vara hoidmiseks ja õnnetusjuhtumite vältimiseks peab Klient kinni pidama Spordiklubis kehtestatud tuleohutuse korrast; 

12.2.    Tuleõnnetuste vältimiseks on rangelt keelatud  spordiklubi ruumides suitsetada, põletada küünalt, viirukeid ning teha mis tahes muid tuleohtlikke tegevusi;

12.3.    Tuleohu korral või tulekahju avastanud Klient helistab koheselt hädaabi numbrile 112, helistamisel ütleb oma nime, sündmuskoha aadressi ja kirjeldab, milles seisneb oht.

12.4.    Lisaks informeerib Klient olukorrast Spordiklubi telefonil (vt p 16).

12.5.    Õnnetusjuhtumi korral on Spordiklubis kättesaadavad esmaabivahendeid, mis asuvad vastavalt märgistatud esmaabikapis.

 

13.        VASTUTUS REEGLITE RIKKUMISE KORRAL

13.1.    Kui Klient rikub käesolevates Eeskirjades toodud kohustusi, on Teenusepakkujal õigus:

13.1.1. keelata Kliendil Spordiklubisse siseneda või paluda Kliendil sealt koheselt lahkuda;

13.1.2. tühistada Kliendi õigus Spordiklubis viibida, sh üles öelda Kliendi ja Teenusepakkuja vahel sõlmitud leping;

13.1.3. nõuda Kliendilt tekitatud kahju hüvitamist.

 

14.        TEENUSEPAKKUJA VASTUTUS

14.1.    Teenusepakkuja ei hüvita Kliendile Teenuse kasutamisega seoses tekitatud mis tahes kahjusid, välja arvatud juhul, kui Teenusepakkuja vastutab selliste kahjude tekkimise eest vastavalt kohalduvale õigusele ja sellist vastutust ei saa seaduse kohaselt välistada.

14.2.    Teenusepakkuja ei vastuta õnnetusjuhtumite eest, mis juhtuvad Spordiklubi ruumides ega Kliendil tekkinud kehavigastuse eest, mis on põhjustatud Eeskirjade, ohutustehnikareeglite, Spordiklubis oleva inventari ja seadmete reeglite ja kasutusjuhendite või Teenusepakkuja personali korralduste eiramisest Kliendi poolt, samuti Kliendi tervisele kolmandate isikute tegevuse poolt põhjustatud kahju eest.

 

15.        LÕPPSÄTTED

15.1.    Käesolevates Eeskirjades reguleerimata küsimustes kohaldatakse Üldtingimusi. Vastuolude korral Üldtingimuste ja Eeskirjade vahel lähtutakse Üldtingimustes toodust.

 

16.        TEENUSEPAKKUJA KONTAKTID:

Telefon: 53096707

E-post: info@24-7fitness.ee

 

 

 I. Üldsätted

 1.1 Spordiklubide „24-7fitness.ee“ poolt osutatavate Teenuste kasutamist reguleerivad eeskirjad (edaspidi „Eeskirjad“) on siduvad kõigile Spordiklubide „24-7fitness.ee“ (edaspidi Eeskirjades „Spordiklubi“) teenuseid kasutavatele isikutele. Eeskirjad kehtivad kõigile kaubamärgiga „24-7fitness.ee“ tähistatud Spordiklubidele. Spordiklubide Teenuseid võib kasutada ainult Spordiklubi klient  (edaspidi Eeskirjades „Liige“), kes on käesolevad Eeskirjad tähelepanelikult läbi lugenud ja kinnitab seda kinnitusega kodulehel 24-7fitness.ee. Spordiklubile ja kolmandatele isikutele tekitatud kahjud hüvitatakse Eesti Vabariigi seaduste sätete kohaselt.

1.2 Liikmed peavad Spordiklubi Teenuste kasutamiseks ostma kliendikaardi (edaspidi „Kliendikaart“) ja soetama treeningpaketi.

1.3 Liikmele, väljastatakse isiklik kliendikaart. Juba kliendikaarti omavate liikmete puhul võib omandatud Liikmelisuse lisada olemasolevale Kaardile. Spordiklubisse saabumisel peab kasutama isiklikku  kliendikaarti klubisse sisenemisel. Kui Liige kliendikaardi kaotab, peab ta ostma uue kliendikaardi kodulehelt, logides sisse kliendialasse. Uue kaardi väljastamiseks peab tasuma korduvkaardi väljastamise eest 6 euro suuruse tasu. Kaart saadetakse Omniva või Smartposti automaati.

1.4 Kliendikaardita või Mobiilirakendust kasutamata ei saa Spordiklubisse siseneda.

1.4.1 Mobiilirakenduse kasutamisel tuleb mobiilirakendus seadistada nii, et automaatsed uuendused oleksid lubatud. Kui automaatne uuendamine pole lubatud, tuleb kontrollida regulaarselt rakenduse uuendusi käsitsi enne igat spordiklubi külastuskorda.

1.5  Kliendikaardi kehtivusaja arvestus ei ole peatatav haiguse korral ega muudel puhkudel.

1.6 Kliendikaardid on isiklikud, neid ei tohi edastada kolmandatele isikutele. Kliendikaardi teisele isikule andmise korral blokeeritakse see ette hoiatamata, blokeeringu eemaldamiseks tuleb tasuda käsitlustasu 30 € rikkumise kohta.

1.6.1 Kliendikaardi kaotamise korral peab Liige sellest Spordiklubi viivitamatult teavitama. Kui kliendikaart on kaduma läinud, aga Liige ei ole Spordiklubi kliendikaardi kaotamisest teavitanud, siis blokeeritakse Liikme kliendikaart, kui on tuvastatud kliendikaardi kasutamine kolmanda isiku poolt. Kaart jääb blokeerituks kuni käsitlustasu tasumiseni.

1.7 Spordiklubi on avatud 24H ööpäevas.

1.8 Spordiklubis on videovalve.

1.9  Spordiklubi võidakse kuni 24 tunniks hooldustöödeks sulgeda. Hooldustööde teostamise päevadel ei pakuta Liikmetele teenuseid, Kliente teavitatakse hooldustöödest ette.

1.10  Liikmeks astumise tasu on ühekordne tasu, mille suurus on 10 eurot. Nimetatud tasu kehtib kõigile isikutele, kes ostavad Spordiklubi Liikmelisuse.

1.10.1 Taasliitumistasu 6€. Nimetatud tasu tasutakse kui taastatakse liikmelisus  45-päevase pausi järel.

1.11 Spordiklubi läbipääsusüsteemist tohib läbi minna 1 inimene korraga.

1.12 Ustesüsteemi mitmekesi läbides blokeeritakse kliendikaart, blokeeringu eemaldamiseks tuleb tasuda käsitlustasu 30 € rikkumise kohta.

1.12.1 Alates 7-aastased isikud saavad kirjaliku vanema nõusoleku korral osta kodulehelt paketi või 1X pääsme klubist.

1.13 Ühekorra pääse loetakse kasutatuks, kui peale tasumist sisenetakse spordiklubi kliendi tsooni.

1.14 Ühekorra pääsme sisenemisega seostud rikke avaldusi võetakse vastu kuni 30 päeva vanuste sündmuste kohta.

Vanemate kui 30 päeva sündmuste avaldusi vastu ei võeta.

1.15 Ühekordse pääsmega külastaja saab rühmatreeningus osaleda ühekordse pääsme ostu tõendamise korral, näidates treenerile telefonist maksekinnitust. Ilma ostu tõendamata rühmatreeningus osaleda ei saa.

1.16 Kliendikaardi saab tellida peale liitumistasu tasumist tasuta 30 päeva jooksul kirjaliku avalduse alusel, kui ei olnud kliendikaart tellitud ostumomendil.

Tasuta väljastatakse ainult üks kaart 30 päeva jooksul. Peale 30 päeva möödumist liitumistasu tasumisest tuleb kliendikaart tellida kodulehelt kliendialast.

 

2. Liikmelisus

 

2.1. Spordiklubide kliendikaartide kehtivusperiood (alates aktiveerimise päevast):

 

Ühekuuse Liikmekaardi kehtivusperiood on kolmkümmend kalendripäeva;

 

Kaheteistkuuse Liikmekaardi kehtivusperiood on kolmsada kuuskümmend viis kalendripäeva.

 

2.2. Spordiklubi kinnitab Spordiklubi Liikmelisuse ja Liikmeks astumise tasude suurused, mis avaldatakse Spordiklubi veebilehel www.24-7fitness.ee

 

3. Spordiklubi külastuse kestus

 

3.1. Liikmekaardi ostnud Liikmed võivad  24-7fitness.ee Spordiklubisid külastada üks kord ööpäevas (00:00-23:59). Külastuse kestusele ei kehti piiranguid.

   

 4. Liikmete üldised käitumisreeglid ja vastutus reeglite rikkumise korral

 

Liige peab Spordiklubis ja Klubi ruumides:

 

4.1 Kasutama Spordiklubi poolt pakutavaid teenuseid, Klubi vara ja inventari vastutustundlikult ja ettevaatlikult ja rakendama kõikvõimalikke meetmeid Spordiklubi teenuste kasutamisel iseenda vigastamise, Spordiklubi vara rikkumise, teiste Spordiklubi Liikmete ja Klubi töötajate tervise kahjustamise ja vara rikkumise vältimiseks;

4.2 Olema kaine ja mitte meeleseisundit mõjutavate ainete (narkootiliste ainete, ravimite ja muude joovastavate või mürgiste ainete) mõju all. Spordiklubil on õigus antud nõudele mittevastava Liikme Klubisse laskmisest keelduda. Kui Liikme kainuse või joobeseisundi osas on kahtlusi, on Spordiklubi klientidel ja töötajatel  õigus paluda Liikmel Spordiklubist lahkuda;

 4.3 Tegema fotosid või filmima ainult Spordiklubi juhtkonna loal. Kui Liige antud nõuet rikub, on Spordiklubil õigus seesuguse Liikme Liikmelisus tühistada;

 4.4 Enne Spordiklubi seadmete ja inventari kasutamist tutvuma Spordiklubi ruumides välja pandud või vastaval seadmel või inventarartiklil toodud seadmete ja inventari kasutamist puudutavate eeskirjadega. Kontrollima enne treenima asumist, treeningseadme korrasolekut. Kui mõni küsimus jääb selgusetuks, ei tohi Liige seadmeid ega inventari kasutada, vaid peab pöörduma vajaliku teabe saamiseks Spordiklubi vastutavate töötajate poole;

 4.5  Kasutama Spordiklubi seadmeid ja inventari ainult nende otseselt ette nähtud eesmärgil, meetodil ja korras, mis on toodud seadmete ja inventari kasutamise eeskirjades; vältima ajutiselt rikkis seadmete ja inventari kasutamist ja teavitama Spordiklubi vastutavaid töötajaid kõigist riketest ja seadmete või inventari sobilikkuse osas tekkinud kahtlustest;

 4.7 Karastusjooke ja vett tohib kaasa võtta ainult purunemiskindlates mahutites; klubisse ei tohi kaasa võtta ega tarbida alkohoolseid jooke;

 4.8 Vältima teiste Spordiklubi Liikmete segamist Teenuste kasutamisel. Liikmed, kes märkavad teiste Liikmete poolset ebasobivat käitumist, mis takistab teisi Spordiklubi Teenuste kasutamisel või võib ohtu seada teiste Liikmete ohutuse ja tervise, peavad Spordiklubi vastutavat töötajat seesugusest käitumisest teavitama infotelefonil 53096707.

 4.9 Hüvitama Spordiklubi poolt esitatud kahjude hindamise aruande alusel Spordiklubile tekitatud rahalise kahju (seoses seadmete, inventari jms lõhkumisega), mis tekkis Liikme süül. Liige peab Spordiklubile tekitatud kahju kompenseerima hiljemalt 3 (kolme) kalendripäeva jooksul alates tekitatud kahjusid puudutava aruande esitamise kuupäevast liikmele, kui Spordiklubi juhtkond ei ole Liikmega kokku leppinud erineva kahju kompenseerimise tähtaja osas;

4.10 Viibima ainult Liikmete jaoks ettenähtud aladel;

4.11 Liige peab enne Spordiklubi poolt pakutavate Teenuste kasutamise alustamist veenduma, et tema tervislik seisund lubab tal Spordiklubis käia ja selle spetsiifilisi Teenuseid kasutada.

 

4.12  Liige on kohustatud iseseisvalt pidevalt jälgima oma tervislikku seisundit, samuti regulaarselt konsulteerima oma arstiga enne klubi külastamist, sealhulgas füüsilise koormuse, iseloomu ja intensiivsuse osas. Kui Liige kahtleb, kas talle sobib üks või teine klubi poolt pakutav teenus, siis on klient kohustatud konsulteerima selles küsimuses arstiga. Klubi külastamise fakt tähendab, et Liige kinnitab, et tal puuduvad niisugused meditsiinilised probleemid, mille puhul klubi külastamine ja klubis osutavate teenuste kasutamine on vastunäidustatud. Ettevõte ei vastuta kliendi tervise eest.  

4.13 Spordiklubi seadmete ja Teenuste valimisel peavad Liikmed iseseisvalt valima nende spetsiifilistele individuaalsetele vajadustele, omadustele ja võimalikule organismile avalduvale toimele vastavad spetsiifilised sportimisseadmed, trenažöörid ja füüsilise koormuse.

4.14 Klubi ei hinda  Teenuste mõju Liikme tervisele ja ei garanteeri Teenuste positiivset mõju, st: Spordiklubi Teenustel võib sõltuvalt konkreetse Liikme tervislikust seisundist olla Liikme tervisele negatiivne mõju. Seetõttu peab külastaja olema ettevaatlik ja Spordiklubiga liitumise otsuse tegemisel ja spetsiifiliste pakutavate Teenuste valimisel hoolikalt järele mõtlema.

4.15 Spordiklubi territooriumil võib personaaltreeninguid pakkuda ainult klubi juhtkonna nõusolekul 24-7fitness spordiklubi personaaltreeneriks registreerimise korral. Personaaltreener peab omama kehtivat kutsetunnistust.

4.16 Spordiklubi nõusolekuta personaaltreeningute läbiviimisel on spordiklubil õigus blokeerida antud tegevuse läbiviija sissepääsu õigused.

 

5. Spordiklubis/Spordiklubisse on keelatud:

 

5.1 Kaasa võtta klaaspakendis jooke;

5.2 Juua riietusruumides ja muudes selleks sobimatutes kohtades alkoholi või tarvitada narkootilisi aineid ja suitsetada;

5.3 Kasutada fööne juuste kuivatamisest erinevatel põhjustel;

5.4 Nahka koorida, karvu eemaldada, juukseid värvida muid isiklikke esteetilisi hügieeniprotseduure läbi viia;

5.5 Rõivaid pesta, kuivatada vms;

5.6  Kasutada trenažööre ega muid seadmeid, mis ei ole ajutiselt töökorras;

5.7 Kanda klubis mittesobivaid või määrdunud rõivaid või jalanõusid ega viibida saalis  saunasussidega ega ilma jalanõudeta. Nimetatud eeskirjade vastu eksivate külastajate saali  laskmisest võidakse keelduda;

5.8 Viibida või sportida alla 18-aastastel isikutel, välja arvatud alates 7-aastased isikud, kelle vanemad on andnud kirjaliku nõusoleku;

5.9 Segada teisi Spordiklubi Liikmeid Teenuste kasutamisel;

5.10 Kaasa võtta koduloomi.

5.11 Siseneda jalgrattaga, tõukerattaga.

 

6. Täiendavad klubis kehtivad eeskirjad

 

6.1 Spordiklubi ei hüvita Liikme tervisele ja elule pakutavate Teenuste kasutamise teel tekitatud rahalisi ega mitterahalisi kahjusid, välja arvatud juhul, kui kahjud tekivad Spordiklubi süül.

6.2  Spordiklubi ega klubi personal ei vastuta õnnetusjuhtumite eest, mis toimuvad          klubi territooriumil, ega kliendil tekkinud trauma eest, mis on põhjustatud käesolevate üldreeglite, ohutustehnikareeglite, klubi spordiinventari ja seadmete reeglite ja kasutusjuhendite või klubi personalikorralduste eiramisest kliendi poolt, samuti kliendi tervisele kolmandate isikute tegevuse poolt põhjustatud kahju eest.

6.3 Spordiklubi ei paku muud esemete hoiuteenust peale ruumi, kus Liikmed saavad oma esemed selleks ettenähtud kohtadesse hoiule jätta. Liikmed peavad jätma oma isiklikud esemed Spordiklubi riietusruumis olevatesse kappidesse, mille Liikmed peavad lukustama. Liikmetel ei soovitata Spordiklubisse kaasa võtta hinnalisi ja väärtuslikke esemeid. Spordiklubi ei vastuta Liikmete poolt riietusruumidesse või muudesse Klubi ruumidesse jäetud esemete eest. Liikmed peavad Spordiklubis kaduma läinud või kahjustatud isiklikest esemetest viivitamatult teavitama. Spordiklubi vastutab Liikme isiklike esemete kaotsimineku ja/või kahjustuste eest ainult juhul, kui ese läks kaotsi või sai viga Spordiklubi süül. Liikmete poolt mahaunustatud esemeid hoitakse Spordiklubis 30 päeva. Pärast seda asjad hävitatakse.

 

6.4  Liige peab kapi lukustama lukuga, mille saab osta Spordiklubist või kaasa toodud isikliku lukuga. Kasutama peab isiklikke lukke, sest Spordiklubil on  kapid, mis on lukustatavad ainult tabalukkudega.

 

6.5 Spordiklubist lahkudes peab Liige jätma kapi lukust lahti ja võtma luku kaasa või jätma luku selleks ettenähtud kohta. Kui kapp jäetakse lukku, lõigatakse lukk lahti. Lukud avatakse 1 kord nädalas öisel ajal. Spordiklubi ei vastuta tekkinud kahjude eest.

 

6.6 Spordiklubil on õigus keelduda Teenuste osutamisest käesolevaid Eeskirju rikkunud isikutele, kelle käitumine kahjustab teiste Spordiklubi Liikmete huve ja/või kelle käitumine ei vasta käesolevatele Eeskirjadele. Spordiklubi vastutavatel töötajatel on õigus nõuda, et Eeskirju rikkunud Liige lõpetab Spordiklubi poolt osutatavate teenuste kasutamise ja lahkub ruumidest. Külastuse eest makstud tasu Liikmele ei tagastata.

 

6.6  Kui Liige ei järgi käesolevaid Eeskirju ja juhul, kui Liikme käitumine kahjustab enam kui ühel puhul teiste Spordiklubi Liikmete huve või kui Liige saabub Spordiklubisse enam kui ühel korral joobeseisundis ja ei allu Spordiklubi õiguspärastele juhistele, on Spordiklubil õigus Liikme pakett tühistada. Sel juhul tagastatakse Liikmele kliendikaardi eest tasutud summa proportsionaalselt vastavalt kliendikaardi aegumistähtajani jäänud perioodi pikkusele, kusjuures tagastatavast summast arvatakse maha mõistlik kahjutasu Eeskirjade rikkumise läbi tekitatud kahjude eest.

 

6.7 Pidades silmas Spordiklubi töö ja klienditeeninduse iseärasusi ja tingimust, et Liikmed kasutavad Teenuseid üksi, teavitatakse  Liikmeid, et spordiklubi on avatud 24H  ja Klubis ei viibi töötajaid, mistõttu Liige treenib järelvalveta. Liikmed kinnitavad oma nõusolekuga nimetatud fakti.

Tulekahjust või õnnetusjuhtumist on Liige kohustatud koheselt  teavitama häirekeskust telefonil 112.

 

 6.8  Enne trenažööri kasutamist tuleb tutvuda vastava masina kasutamise eeskirjadega,  mis on välja toodud masinal. Eeskirjades kirjeldatakse konkreetse masina kasutamise korda ja õiget treeningharjutuse läbiviimise viisi.

 

 6.9  Peale sportimist peab masin olema heas korras ja sobilik kasutamiseks teiste Liikmete poolt. Trenažööride lisaseadmed, muud seadmed ja hantlid peab tagasi panema selleks ettenähtud kohtadesse.

 

6.10 Kui masinat ei kasutata, ei tohi Liige sellel istuda ega takistada ühelgi teisel moel masina kasutamist teiste Liikmete poolt.

 

6.11  Spordiklubi tuleb kõigist trenažööride või muude seadmete defektidest viivitamatult teavitada.

 

6.12 Peale trenažööride ja muude seadmete kasutamist peab klient neid puhastama.

 

6.13 Rühmatreeningutes osalemiseks peab Liige ennast      registreerima   Klienditsoonis igasse valitud  Rühmatrenni,  saama kioskist tema   registreerumist kinnitava talongi ja andma selle enne Rühmatrenni algust treenerile. Ühe korra pääsme ostja ei pea Rühmatrenni ette registreerima. Ühe korra pääsme ostja saab Rühmatrenni minna vabade kohtade olemasolul;                   

6.14  Klubi ei garanteeri Kliendile konkreetsesse Rühmatrenni registreerumise võimalust, kuna  iga            Rühmatrenni osalejate arv on piiratud;         

6.15  Registreerumine Klienditsoonis igasse Rühmatrenni  avatakse mitte enne kui 2 (kaks) nädalat enne selle grupitrenni toimumist;                                  

6.16  Kui Klient ei saa tulla tema poolt registreeritud Rühmatrenni, on ta  kohustatud tegema Klienditsoonis  vastava märkuse hiljemalt 1(üks)tund  enne           vastava Rühmatrenni algust.  Kui Klient ei ole       2 (kaks) korda järjest  või kokku        2(kaks) korda 1 (ühe) kuu jooksul täitnud registreerimise õigeaegse muutmise  nimetatud kohustust, on Ettevõttel õigus blokeerida Klienditsoonis 1 (üheks) kuuks Kliendi Rühmatrenni registreerumise  võimaluse, ilma Kliendi õiguseta nõuda sellega seonduvat kliendikaardi tasu  vähendamist või selle tagastamist.

Spordiklubil on õigus broneeritud treeningusse mitte ilmumisel ning selle tühistamata jätmisel küsida 1€ iga rikkumise eest. Ühes kalendrikuus võib Spordiklubi saata broneerimisreeglite rikkumise eest 6€ ulatuses arveid.

6.17 Kui klient pole rühmatrenni algusajaks kliendikioskist võtnud rühmatrenni registreerimist kinnitatavat talongi siis tema koht tühistatakse. Vabad kohad kasutatakse jooksvalt.   

6.18 Klubil on õigus teha Rühmatreeningute            osas     ühepoolseid    muudatusi, sealhulgas asendada treenereid        ja muuta ära grupitrenne, teavitades sellest  Klienti kodulehel olevas tunniplaanis.                     

6.19 Rühmatreeningusse palume broneerida endale koha, et tund toimuks on vaja min 3 inimest.

Broneerimine ja broneeringute eemaldamine lõpeb 1 h enne trenni algust.

Broneerinud peab olema min 3 inimest, kellest kohale peab tulema vähemalt 2, et tund toimuks.

6.20 Kui tund on täis broneeritud, saate lisada ennast ootelisti. Iga klient kes enda broneeringu  tühistab, vabastab koha ja teie liigute ootelistis ettepoole, kuniks lõpuks saate endale koha treeningusse.

6.21 Spordiklubi reeglite rikkumisel on klubil õigus kliendi pakett tühistada ja Paketitasu, mis jäi pärast paketi lõpetamist järele paketi kasutamata kehtivusaja eest, ei kuulu tagastamisele  ja Ettevõte peab selle kinni tekitatud kahjude hüvitisena. Klient on täies ulatuses nõus kompensatsiooni suurusega ja on teadlik, et hüvitise selline suurus on seotud reeglite rikkumisega.

 

7. TULEOHUTUSE JA ÕNNETUSJUHTUMI  ÜLDPÕHIMÕTTED
 
7.1 Spordiklubi vara hoidmiseks ja õnnetusjuhtumite vältimiseks peab  Liige kinni pidama Spordiklubi poolt kehtestatud tuleohutuse korrast;  
7.2 Tuleõnnetuste vältimiseks on rangelt keelatud  spordiklubi ruumides suitsetada, põletada küünalt vms;
7.3 Tuleohu korral või tulekahju avastanud Liige tegutseb järgmiselt:

helistab hädaabi numbrile 112; helistamisel ütleb oma nime, sündmuskoha aadressi ja kirjeldab, mis põleb;
Juhtunust tuleb informeerida Spordiklubi infotelefonil 53096707.
 7.4 Õnnetusjuhtumi korral  on Spordiklubis Liikmele kättesaadavad esmaabivahendeid, mis asuvad vastavalt märgistatud esmaabikapis , või  helistama 112.